Friday, June 3, 2011

Orientasi kiba 2011

2 hari aku menyepi dari laman sesawang ini, tak dapat nak menghadap komputer selama 2 hari,
terpaksa off kerana menjadi kem Orientasi kiba 2011 di taman pertanian. Student tahun ini hampir
searamai 84 oarang terdiri daripada tajaan Mara dan Yayasan Pahang.
Time pendaftaran di D'Ambassy pun dah nampak family adek2 junior tahun ni, beria jer...So aku
 kene siap dari awal la untuk mengahadapi juniOr yang mungkin lagi hebat. InsyaAallah.
Tahun ini, kiba di D'Ambaassy, sempar bermalam semalaman di sana, tempatnya cukup mewah.
aku terpinga2 jer time masuk rumah mereka semua. Sungguh mewah! satu rumah 6 orang dan ade
3 bilek. cukup selesa! dah la ader aircOnd. tape, aku dOa kalian happy ye semuanya.

Kem Orientasi Kiba, aku bertugas sebagai fasilitator. Kem berlansung selama 2 hari satu malam
di tapak khemah seri cenggal di taman pertanian. Aku ditugaskan menjadi fesi untuk kump satu
 bersama sahabt saya Azmi. aKU hanya mermerhati mereka, sambil mereka semua dilatih oleh
jurulatih yang cukup hebat.terselit jugak kesian pada mereka, bertubi2 kena marah ,
namun ada pengajaran yang tersendiri disebalik kemarahan jurulatih tersebut. Aku tidak mampu
untuk buat apa2, kerana kem orientasi ini, jelasnya mahu mengajar mereka semua nilai tanggungjawab
dalam mengahadapi kehidupan am nya ini....

tadek gambar nak diupload kat sini, sdeyh, tak dek gambar la. ummm....tapi citer je la owp...huhu
okeyh laa, nak Off la dulu. C in da next tme.=)

No comments:

Post a Comment