Saturday, June 11, 2011

kahfi!!


3 minggu sudah berlalu kahfi. namun masih terngiang2 di cuping telinga aku ,
"ANTUM SEMUA KENE TAHU KEM KAHFI SEBENAR BERMULA APABILA KALIAN PULANG KE RUMAH!!"

Bait-bait itu amat mencucuk jiwa. Kem Kahfi Timur kali ke-2 kali ini telah berlangsung di Kem Pandan Air Terjun Panching Kuantan. Giliran Pahang pula menjadi tuan rumah. Alhamdulillah selesai sua kahfi. Pelbagai cabaran dan dugaan diharungi.

Kali ini aku mengambil alih tugas sebagai urusetia bahagia pengangkutan. Sungguh ia banyak mengajar aku! huuuu,,,,mane tak nya, bOlok jer kerja aku nip sebenarnya!
mY mOm have tOld to me, um.... u are nOt person who take the student, ur jOb just manage to cLeaning the jOb okay! haha..,.ada paham>??? aku tak taww,,tulis jer,, tak engt grammar sebenar yang mama cakap..ngEEE~.

Apapun ia cukup mengajar aku. Harusnya setiap kerja itu dijalankan dengan berfikir dahulu.
Fikir apa yang patut kita lakukan. Seperti tugas aku dalam taransPort ini, yang harusnya,
bijak menyusun membahagi kereta2 untuk mengangkut para peserta.
Alhamdulillah, Terima kasih mama n walid yang banyak mengajar!




adik2 peserta kahfi timur 2011 


barisan2 urusetia + fasilitator!
[kalian sememangmya hebat!]

3 comments:

  1. tears in my eyes,
    facilitators those i really love and miss

    just looking at you working diligently


    far far away from here :((

    - syumul

    ReplyDelete
  2. kak syamilaaaaa~~~ miss u tOOOOoo..nanti kita kerja sama2 ep.=)..

    Alhamdulillah rOh shbt2 kita bersama dirasakan bersama.=)

    ReplyDelete
  3. slm bibah..kmun pn ad tulis ttg KAHFI..
    http://miracleofsinergy.blogspot.com/2011/06/ress-melahirkan-muslimah-mukminah-yang.html

    ReplyDelete