Saturday, January 29, 2011

:: begitu riang mereka ini ::

Seminggu berlalu,alhamdulillah aku dapat manfaat 
cuti sem seminggu ini bersama mereka2 ini...


[ini time assembly hari isnin.....time niyh aku duk kat blakang,tengok budak2 ini,
terasa diri ini kembali muda,teringan nak jadi bdak skolah rendah yang cumill2 gtu..hehe]



[ahaaa,,,tgk la tu,bdak2 kecilll,yang laen ckit tu,pRe-schOol..,khusyuk dgr cikgu cakap,
smpi da teselamber jer duduk cam tu,bOring agaknya,.hahaha]



{barisan pengawasss....-4 dr kanan,that my lil brO.'abbas salimi'...
ahaaaaa,first skali aku nak gelakkan diyer hhahaaha,,
sowy la adekku kakakmu gelakkan kamu,,,hua3..
sbb aper??...sbb diyer jd ketua pelajar tahun nihh,,,hahaa,,
first time aku tahu,emg tak percye...siyus ase cam salah je ape yang aku dgr,,haha,,,
tapi,aku yang salah kowt,maybe the mOre we live,the mOre we have to survive
 and da impOrtant upgrate our creadibiulity...
ahaaaa,,,papepun, kak lOng doakan abg mi,berjaya,mampu menjadi seorang pemimpin yang mantap,
berjaya dunia akhirat,n yang penting sekali,menjadi anak yang soleh,
menjadi seorang yang kuat teguh menempuh segala ujian,,,,,,,


pelajar putera,,,,


 pelajar puteriii...

ahaaa...ini bersama anak muridku,,hahaa...sumayyah namenye...


ini juga...anak muridku,
muallimah dOkan kalian berjaya didunia dan diakhirat,
waaa,,,,belajar elok2 taw,,,huhu

kenangan yang cukup indah bersama kalian,anak2 muridku...
maaf la,kalu muallimah ni garang sangat...tapi garang ker???hehe...
swOnok jgak ngajar budak2,walaupun pahitnya begitu terasa...
terpakse terjerit sana sini demi menTENTERAMkan keadaan,,espclly.drjah stu,,,
wowww,,,selambe je time aku ngajar,ader 2 orang budak tu maen bola kat blakang...
adoi,,,,anak murid yang sungguh aktif tol...

dedikasi Khas buat anak murid putra n puteri......
mari kita sama2 punyai impian seprti ini ya....




the last...
gud luck n all da bez kpd semua ya...
muallimah syg sumer,in memOry jd guru kelas 4 ali...haha

see u all later...=)

2 comments:

  1. o m g. x boleh bayang k.bib jd cikgu.. muhaha,. serious. nak tergelak

    ReplyDelete
  2. eh2...power niyh,,,haha...cikgu mithali kot...huhu
    lalalala~~jgn jelez..he3..gurau je taw,

    ReplyDelete