Thursday, June 14, 2012

rancangnya mahuu...

*berdiri dan berjalan ke sana amat saya mahukan.


semahunya! tiada lagi istilah duduk terperap dirumah.
takpe lah duduk pun tak jadi masalah. pe darr.
okelah, -ahaaa...duduk je, selagi dirimu masih ada masa bersama.


umi selalu pesan: mungkin ini je waktu kakak bersama adik2 ngan umi.
lepasni kalau kakak dah belajar balik.then kan jarang2 je nak balik.
kalau habis belajar pula, sibuk nak walimah (hahaha)...


ye.baiklah. sementara kita buat yang terbaik.
saya suka nak kongsikan satu cerita hal kawan saya ni.tapi tak ngumpat ok.
------------------------
balik kelas,seusai sampai asrama.
saya: awak! tiap2 hari awak online. balik kelas buka komputer buka fb!
dia  : kenapa? tak boleh ke? best ape! eleh.. bib jeleous!
saya: tak jeleezz langsung la! tp apa yang best buka fb tiap2 hari?
dia  : (panjang la dye terangkan , tp disingkatkan)
-saya pandang fb ada manfaatnya! mesti tak percaya kan bib?
ye laaa. orang online mesti nak comment,chatting segala bagai.
tapi saya bukak fb 'i learn something new'.
just kene ada usaha untuk mencari la kan.sebab tak semua mudah.
tpi di fb sangat mudah kot. awak cari page2 yang bermanfaat and like it!
ahaaaa, sgt senang!


awak! saya nak cakap kat awak, sekarang ni memang saya dah try.
wooww!!!!
great. macam2 kita boleh belajar. in one day,bnyak la words post nasehat 
yang akan keluar kat timelime home kita.
thnx awak :)
i learn banyak sangat.u nak cuba? jom!!!



1 comment: