Thursday, January 26, 2012

mimpi NYA

Ternyata beliau seorang insan yang kuat agamanya yang dapat mimpi itu. mimpi bertemu Rasullullah. Bertuah insan ini yang dapat melihat wajah suci nabi ,seorang insan yang kita semua kagumi. Rasul kita,Nabi Muhammad S.A.W.


Ini kali kedua saya mendengar secara official orang yang dapat mimpi bertemu dengan nabi. Kali pertama, ketika aku join kem pengawas di Sekayu,Terengganu. Cikgu A B dengan bersungguh menceritakan pengalaman beliau dapat bertemu dengan nabi.


Kali ini pula, di homepage FB saya dah ramai orang share "posted about Muhammad " - Mimpi Dr haron din jumpa nabi . aku terus tekan play , dan sebaiknya aku mendengar ceramah beliau. sungguh sayu. ceritanya dalam mimpi itu, sungguh lembut kaki Rasulullah. Subhanallah. 


"indahnya melihat seorang insan sesempurna manusia. Mukanya Amat menarik,bauan nya sungguh wangi "


Jika ditanya,
aku juga menginginkan mimpi bertemu nabi,
seorang insan penegak agama ini.
Namun,
aku tahu itu.

Ya Allah, 
Ampunilah dosaku . . .

No comments:

Post a Comment