Monday, January 9, 2012

901

"ooooo, begini konspirasi mereka berakhir rupanya " hati kecilku bermonolog. 


Rahsia Yb Anuar dan En saiful hanya mereka yang tahu. Tidaklah saya orang yang mengambil berat setiap perbicaraan mereka. Namun setakat memerhati dan mendengar sahaja berita2 itu pun saya merasa ada yang tak kena dengan keterangan pendakwa.terus melihat dan memerhati. Dan akhirnya terjwab sudah. 


Tahniah buat papa (Yb anuar). May Allah bless us. Keputusan mahkamah yang membebaskan Yb dari tubuhan liwat dan kesalahan itu terjawab akhirnya. Saya hanya ingin tahu pengakhirannya, dan tekaan saya betul kali ini. Bingo T_T.


Apapun, semangat jiwa berjuang itu yang ingin dicontohi. bersabar dan terus bersabar. Selepas tengok video yOutube media rakyat about keluarga mereka, saya dapat simpulkan semestinya ujian sebegini sebegini dapat mengukuhkan lagi kebergantungan yb kepada Allah.


Hakikatnya inilah hakikat politik! ada kitaran masing2. kadang dibawah, dan kadang diatas. kitaran yang tak pernah terlepas.kiranya, macam publisiti lah. Namun yang pasti, akhirnya yang benar pasti diatas.InsyAllah. seorang kakak berpesan pada saya :
"jika kamu menolong agama Allah, pasti Allah menolong agamamu."

Rupanya ada demo kat KL,mana saya tahu ='=. tapi kawan saya pergi! hebatnya+semangatnya.
Macam2 yang terjadi pada tragedi 901. 


___________________________
esok(10.1) paper:
mathematical Economics!
doakan saya semua ^___^

No comments:

Post a Comment