Friday, October 5, 2012

jauh perjalanan

Saya baru sudah menilik buku terbaru Dr zaharuddin.
teringat ayat coral speaking sewaktu mhs baru ini : ahh, malu nye menjerti di khalayak ramai =.= " boleh tak saya jadi macam Dr Zaharuddin?"
ohh agak gah kan bait coral itu? entah tercapai atau tidak, sekadar impian diri .Dan hari ini saya mula membaca catatan musafir terbaru beliau " jangan berhenti berlari" .

Kisahnya mengenai beliau di alam pembelajaran. belajar nya pula di tempat yang sama saya belajar sekarang. YU . Ohhh =.= kenapa beliau senang untuk belajar arab.hmm.
saya faham, mungkin ia memerlukan masa. masa untuk mengetahui segalanya. 
bilamana Doktor dihadapan bersyarah...
sangat seronok dan amat seronok. meskipun cakapnya boleh kate hanya 50% je yang mungkin boleh difahami, tapi mereka nampak sungguh memahami diri kami sbg student Malaysia disini.

Dan,
saya tidak akan pernah berpatah hati untuk teruskan perjalanan jauh ini.
bukan senang , tapi tidak susah kan? ^^

No comments:

Post a Comment